Menu Zamknij

Kariera

Rozpocznij z nami
swoją karierę

Atrakcyjna lokalizacja Polski na mapie Europy czyni ją rynkiem inwestycyjnym o dużym potencjale rozwojowym. Z jednej strony dostęp do morza, z drugiej usytuowanie na przecięciu szlaków komunikacyjnych zachodu ze wschodem sprawia, że zapotrzebowanie na usługi z zakresu transportu i spedycji stale rośnie.

My również, planując dalszy rozwój firmy, poszukujemy nowych członków naszej załogi. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego + 48 572 444 484 lub e-mailowego biuro@royalimpero.pl.

Zakres obowiązków:

  • Organizacja przewozów w relacjach międzynarodowych
  • Negocjacje warunków wykonania zleceń z przewoźnikami i klientami
  • Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o jakość i terminowość
  • Rozwiązywanie problemów związanych z przewozem towarów
  • Nadzór nad dokumentacją spedycyjną
  • Aktywne pozyskiwanie klientów oraz przewoźników na rynkach zagranicznych i rynku lokalnym
  • Sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji obecnym i i potencjalnym klientom

Wymagania:

  • Doświadczenie w branży LTL/FTL
  • Znajomość rynku klientów i przewoźników
  • Zaangażowanie, samodzielność i przedsiębiorczość
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość zagadnień z zakresu spedycji i transportu międzynarodowego
  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość innych języków mile widziana

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia
  • Pracę w renomowanej firmie będącej znaczącym operatorem logistycznym w Polsce
  • Szansę na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy w strukturach organizacji
  • Pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole

Administratorem dobrowolnie podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Royal Impero Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,  al. Jana Pawła II 27.  Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach prowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a w szczególności w związku z poszukiwaniem dla Pani/Pana ofert pracy, ich przedstawianiem, archiwizacją i wykorzystywaniem w przyszłych procesach rekrutacyjnych dokumentów zawierających dane osobowe. Dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, spółkom należącym do spółki Royal Impero lub powiązanym z nią kapitałowo. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe zbierane są w oparciu o przesłankę dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przez osobę, której dane dotyczą wyrażoną w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Opis stanowiska:

  • Koordynowanie pracy oraz zapewnienie rozwoju Działu Spedycji Drogowej
  • Współtworzenie oraz odpowiedzialna realizacja założeń budżetowych Działu,
  • Pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników, negocjowanie cen,
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami,
  • Utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami oraz dostawcami usług, tworzenie raportów oraz statystyk,
  • Wyznaczanie kierunków rozwoju,
  • Prowadzenie dokumentacji operacyjnej,
  • Rekrutacja pracowników Działu,
  • Raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów oraz okazji rynkowych w celu zapewnienia stałego rozwoju zarządzanego Działu.

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży TSL poparte sukcesami,
  • Bardzo dobra znajomość rynku lokalnych przewoźników i klientów
  • Zdolności przywódcze oraz umiejętność utrzymania wysokiej motywacji zarządzanego zespołu,
  • Doświadczenie w działaniach handlowych,
  • Umiejętność organizacji czasu pracy swojego oraz podległego zespołu,
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i podwykonawcą.
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień i dokumentacji związanej z transportem drogowym i spedycją,
  • Wysoka motywacja, zaangażowanie oraz przedsiębiorczość,
  • Orientacja na realizację celów,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość kolejnego języka będzie dodatkowym atutem),
  • Dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie w zakresie MS Office
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia
  • Szansę na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy w strukturach organizacji
  • Pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole
  • Ponad przeciętne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Praca w biurze w doskonałej lokalizacji przy stacji metra  Rondo ONZ

Administratorem dobrowolnie podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Royal Impero Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,  al. Jana Pawła II 27.  Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach prowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a w szczególności w związku z poszukiwaniem dla Pani/Pana ofert pracy, ich przedstawianiem, archiwizacją i wykorzystywaniem w przyszłych procesach rekrutacyjnych dokumentów zawierających dane osobowe. Dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, spółkom należącym do spółki Royal Impero lub powiązanym z nią kapitałowo. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe zbierane są w oparciu o przesłankę dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przez osobę, której dane dotyczą wyrażoną w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Opis stanowiska:

  • Działania w zakresie sprzedaży usług transportowych (FTL) krajowych oraz międzynarodowych
  • Pozyskiwanie nowych klientów z Polski i innych krajów europejskich
  • Realizację planów sprzedażowych zgodnie z polityką firmy
  • Budowanie bazy potencjalnych klientów
  • Prowadzenie prezentacji handlowych, przygotowywanie ofert i projektów transportowych
  • Negocjowanie warunków handlowych i operacyjnych z Klientami
  • Aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów transportowych
  • Współudział w tworzeniu budżetu oraz strategii sprzedaży produktu FTL na kolejne lata
  • Ścisła współpraca z działami operacyjnymi spedycji międzynarodowej
  • Monitorowanie rynku TSL

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość branży TSL
  • Doświadczenie w sprzedaży usług FTL międzynarodowych i krajowych
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i współpracy z klientami kontraktowymi
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji
  • Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację
  • Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia
  • Szansę na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy w strukturach organizacji
  • Pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole
  • Ponad przeciętne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Praca w biurze w doskonałej lokalizacji przy stacji metra ONZ
  • Odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność i kreatywność w ramach realizacji celów sprzedażowych

Administratorem dobrowolnie podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Royal Impero Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,  al. Jana Pawła II 27.  Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach prowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a w szczególności w związku z poszukiwaniem dla Pani/Pana ofert pracy, ich przedstawianiem, archiwizacją i wykorzystywaniem w przyszłych procesach rekrutacyjnych dokumentów zawierających dane osobowe. Dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, spółkom należącym do spółki Royal Impero lub powiązanym z nią kapitałowo. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe zbierane są w oparciu o przesłankę dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przez osobę, której dane dotyczą wyrażoną w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.